
We zijn via Stavanger van de zuidkust bij de westkust aangekomen. Toen het woensdagavond droog werd hebben we nog een wandelingetje in de buurt gemaakt, waarna we heerlijk hebben geslapen. We hebben donderdagochtend rustig opgeruimd en rijden naar Mandal, waar we een Fika nemen in bakeri Edgar. Het is een leuk havenstadje. We willen het wolmuseum een eind verderop bezoeken maar dat is helaas nog niet open voor publiek, ze zijn bezig met de tentoonstelling en vandaag komen de vrijwilligers… Continue reading








